Klantendienst

Hieronder kan je antwoorden vinden op al je vragen. Is er toch iets dat je hier kan vinden, aarzel dan niet om ons vrijblijvend te contacteren.

Prijzen

Alle prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW.

Betalen

U kan bij ons betalen online betalen en per overschrijving. Wij accepteren verschillende betaalmethoden zoals o.a. Bancontact, Visa, Mastercard, Klarna & PayPal. Hiervoor werken we samen met betaalprovider Mollie.

Wanneer wij uw betaling hebben ontvangen, starten wij met de verwerking van de bestelling.

Achteraf betalen met Klarna

Hoe werkt achteraf betalen?

Bij ons kun je meestal achteraf betalen, als dat niet lukt kan dat verschillende redenen hebben. Onze provider Klarna bepaalt deze voorwaarden.

Voor meer informatie kan je kijken op: https://klarna.com/terms

Wat is de betalingstermijn van mijn rekening bij Klarna?

Je krijgt 14 dagen in Nederland en 21 dagen in België de tijd om de rekening te betalen.

Hoe kan ik mijn openstaande rekening betalen via Klarna?

De handigste en eenvoudigste manier om je aankoop te betalen is door in te loggen in de Klarna App of op de website van Klarna https://www.klarna.com/nl

Wil je betalen via een bankoverschrijving, dan kan dat natuurlijk ook. De betalingsgegevens vind je in de app en in de e-mail die je hebt ontvangen met het betaaloverzicht. Als je de betalingsomschrijving van de rekening vermeldt in het mededelingenveld, kun je er zeker van zijn dat de betaling gekoppeld wordt aan de juiste rekening.

Betaal elke rekening apart met de bijbehorende betalingsomschrijving zodat je betaling aan de juiste rekening gekoppeld kan worden.

Mocht je vragen hebben, neem dan gerust contact op met de klantenservice van Klarna: https://www.klarna.com/nl/klantenservice/

Waarom kan ik niet achteraf betalen met Klarna?

Zodra je kiest voor achteraf betalen, wordt er een check gedaan om te kijken of je kunt bestellen voor het gekozen bedrag. ( tot maximaal 250,- Euro ) Bij deze check kijken we naar drie factoren, namelijk: je betalingsgeschiedenis bij ons, het bedrag, en in sommige gevallen externe informatie van een kredietbureau.

Het gaat om een combinatie van factoren die bepaalt of de aankoop goedgekeurd kan worden.

Als het niet lukt om achteraf te betalen kun je de bestelling afronden door een andere betaalmogelijkheid te kiezen

Levering

Verzending via B-Post en DPD.

Na het plaatsen van je bestelling, ontvang je een automatische orderbevestiging van Noir and more fashion.

Wij proberen je pakketje binnen 48u te verpakken en verzenden.

Voor de verzending werken we met B-post en DPD. Zodra de koerierdienst het pakketje van ons ontvangt, zal je ook van hen een bevestiging ontvangen via mail. Daarbij ontvang je ook een track & trace code waarmee je je order kunt volgen.

Indien je je pakketje niet binnen de 7 dagen na bevestiging van Noir and more fashion hebt ontvangen, liep er waarschijnlijk iets mis.

Je contacteert dan best onze klantenservice via info@noirandmore.be. Wij kijken dan graag voor je na waar het probleem zit.

Verzendkosten

België 5,00 EUR
Nederland 5,00 EUR
Duitsland, Frankrijk & Luxemburg 10,00 EUR
Gratis verzending vanaf 50,00 EUR in België & Nederland
Gratis verzending vanaf 75,00 EUR in Duitsland, Frankrijk & Luxemburg

Retourneren

Download hier het formulier

De consument heeft het recht aan Noir and more fashion mee te delen dat hij afziet van de aankoop binnen de 14 dagen (geen werkdagen) vanaf de dag die volgt op de levering van het product.

Retourneren is mogelijk binnen de 14 dagen in originele verzendzak en na aanvraag per mail info@noirandmore.be.

Welke artikelen kan u retourneren?

Enkel artikelen die zich in de originele en onbeschadigde verpakking bevinden, samen met alle toebehoren, gebruiksaanwijzingen en factuur of aankoopbewijs kunnen worden teruggenomen.

Let op! Solden worden niet teruggenomen. Na ontvangst van de artikelen kunnen wij pas overgaan tot teruggave.

Terugstortingen worden altijd uitgevoerd op dezelfde wijze als waarmee de order door jou is betaald.

Worden in geen geval teruggenomen:

  • Gebruikte, bevuilde, beschadigde of onvolledige artikelen (artikelen worden grondig gekeurd alvorens verzonden te worden).
  • Artikelen waarvan het etiket/ label is verwijderd.
  • Solden worden in geen geval teruggenomen!
  • Artikelen die geuren bevatten van parfums, sigaretten of wasproducten
  • Artikelen die op maat van de klant zijn gemaakt
  • Artikelen die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden

Kosten retourneren

Als je ervoor kiest om je pakketje via de post terug te zenden, gebeurt dit op eigen kosten.

Hoe retourneren?

Je zorgt dat de items goed verpakt zijn, samen met het retourformulier dat je hier kan downloaden.

Vervolgens ga je naar een postkantoor naar keuze. Daar stuur je je pakketje op naar volgend adres:

Noir and more fashion (B&K pro service vof)
Sint-Kwintensheideweg 34
3520 Zonhoven
België

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste trends & aanbiedingen.